Avantajele internetului aduse in mediul afacerilor

Au trecut 40 de ani de la aparitia interconetarii online (internetul) si 25 de ani de cand spatiul de stocare (web)  al acestei retele a fost accesibil publicului larg. Lumea a trecut la mediul digital tot mai mult in acest timp, iar internetul este un instrument puternic de comunicare pentru persoane particulare, dar si pentru lumea afacerilor.

Internetul nu este numai un mediu de comunicare important si modern, dar este si un instrument de marketing, iar prin intermediul acestuia  iti poti face afacerea mai productiva si mai profitabila.

Business Link afirma ca, atunci cand internetul si email-ul sunt utilizate in mod productiv, te ajuta sa eficientizezi activitatile, sa comunici mai usor cu clientii, sa generezi noi clienti – toate acestea contribuind in acelasi timp la reducerea cheltuielor pentru afaceri.

Cheltuieli reduse pentru comunicare

Datorita internetului, pentru afacerea ta poti reduce sau elimina metodele tranditionale de corespondenta, utilizand resursele  moderne cum sunt email-ul si retelele online, forumurile, retelele sociale, cum ar fi Facebook sau Twitter, spre exemplu.

Asociatia Oamenilor de Afaceri (SBA)  explica cum, chiar si magazinele mici pot genera afaceri online, cu un website si prin postarea in grupuri de stiri. Ai posibilitatea sa trimiti  prin email oferte speciale si anunturi, link-uri catre catalogul online cu un produs nou lansat, pentru clientii existenti sau cupoane prin intermediul site-urilor de social media.

Cresterea afacerii

„Configurarea afacerii dvs. pe Internet poate fi o modalitate profitabila in atragerea clientilor, extinderea si cresterea vanzarilor pe piata”, potrivit SBA. Chiar si cea mai mica afacere isi poate creste cifra afacerii datorita instrumentelor din mediul online: motoarele de cautare, video, site-urile, paginile de socializare, reclame online care aduc clientii potriviti, cu costuri mult mai mici decat pentru promovarea traditionala.

Exista multe modalitati de a beneficia de instrumentele internetului pentru dezvoltarea unei afaceri. Prezenta si dezvoltarea in mediul digital, cheltuielile reduse pentru comunicare, atragerea clientilor prin promovarea online sunt avantajele de baza in cresterea afacerii.

Firmele mici si mijlocii trebuie sa intre in provocarea economiei mondiale si sa profite de revolutia on-line, care a facut ca afacerile sa se dezvolte mai usor la nivel local si mondial.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.